Reklaam “Suur-Britannia” sisaldab ikoonilisi filmimispaiku

Reklaam "Starring Great Britain" viib vaatajaid põnevale sõidule läbi mõnede Ühendkuningriigi kõige unustamatumate filmikohtade suurel ekraanil.

Reklaam “Suur-Britannia” sisaldab ikoonilisi filmimispaiku featured image

VisitBritaini uue ülemaailmse kampaania“Starring GREAT Britain” eesmärk on meelitada rahvusvahelisi turiste, tutvustades kuulsaid filmi- ja telepaiku. Kampaania kasutab ära Suurbritannia filmipärandit, tuues esile suurepäraseid sihtkohti kassahittide filmidest.

Suurbritanniat suurele ekraanile toomine

Projekti eestvedajaks oli Oscariga pärjatud filmitegija Tom Hooper, kes viib vaatajad reisile läbi Ühendkuningriigi kõige ikoonilisemate filmivõtete. Konkreetselt on seal näha stseene filmist Mission: Impossible, Spider-Man, Harry Potter, Draakoni maja ja Succession. Koostöös Londoni loovagentuuriga Pablo London tõstab kampaania “Starring Great Britain” esile Suurbritanniat kui ülemaailmse kino staari.

Peamised turismiturud

Kampaania eesmärk on meelitada külastajaid Austraaliast, Pärsia lahe koostöönõukogu (GCC) riikidest, Prantsusmaalt, Saksamaalt ja USAst. Ülemaailmse publikuni jõudmiseks on VisitBritain käivitanud reklaamid digitaalsetel reklaamplakatitel Berliinis, Pariisis, Dubais ja Saudi Araabias. Kampaanial on ka sotsiaalmeedia osa, et tagada, et inimesed üle maailma oleksid materjaliga seotud.

VisitBritaini uuring näitab, et üle 90% potentsiaalsetest külastajatest soovib tutvuda oma lemmikfilmide ja -saadete kohtadega. Kampaania kasutab seda entusiasmi ja kutsub reisijaid üles kogema Suurbritanniat selle filmimaastike kaudu. VisitBritaini eesmärk on tõsta turismi ja toetada kohalikke ettevõtteid, tuues esile kuulsate stseenide taga olevaid tegelikke sihtkohti.

Suurbritannia tähtede asukohad

Kogu video jooksul saavad vaatajad tutvuda ajalooliste vaatamisväärsuste, maaliliste maastike ja rahvarohkete linnapiltide kombinatsiooniga. Lisaks saavad külastajad oma lemmiktegelaste jälgedes käia sellistes kohtades nagu:

  • Püha Pauluse katedraal ja Tate Moderni galerii, vaadatuna missioonil: Impossible – Fallout.
  • Tower Bridge, mida näidatakse filmis “Ämblikmees: kaugel kodust”.
  • Notting Hill ja Portobello Road, mis on jäädvustatud filmis Notting Hill.
  • Kenwood House Hampsteadis, teine Notting Hilli filmimispaik.
  • Loch Shiel Šotimaal, tuntud kui Harry Potteri Must järv.

Lisaks sellele pakub iga Suurbritannia asukoht ainulaadset segu ajaloost, arhitektuurist ja filmimaagiast.

Ametnike kiitus

Turismiminister Sir Chris Bryant kiitis kampaaniat, rõhutades Suurbritannia staatust maailmatasemel filmimise sihtkohana. Lisaks rõhutas ta, et film ja televisioon inspireerivad miljoneid inimesi Ühendkuningriiki külastama.

“Meie turismitööstuse väärtus on juba praegu 74 miljardit naelsterlingit ja see kampaania aitab suurendada majanduskasvu, julgustades miljoneid turiste külastama veelgi rohkem meie hingematvat riiki,” ütles minister.

“Toetades meie muutuste kava, aitab see suurendada külastajate arvu ja kulutusi, luua võimalusi kohalikes kogukondades ja luua eeldused Ühendkuningriigi õitsvale turismimajandusele järgnevateks aastateks.”

Vahepeal kordas VisitBritaini tegevjuht Patricia Yates seda arvamust, öeldes: “Suurbritannia sihtkohad on show tõeline staar, kuna me kasutame ekraaniturismi võimsat tõmbejõudu, et meelitada rahvusvahelisi külastajaid ja suurendada nende kulutusi meie riikides ja piirkondades, edendades kohalikku majandust.”

Oma rikkaliku filmimaastikuga kutsub Suurbritannia reisijaid astuma oma lemmikfilmide ja telesaadete kulissidele. Kampaania “Starring GREAT Britain” tagab, et fännid saavad kogeda seda maagiat päriselus.

Foto: YouTube/Love GREAT Britain

Uudiskiri

logo

Ühendkuningriigi ETA büroo annab mitmekeelset teavet Ühendkuningriiki sisenemise kohta. See on sõltumatu, ei ole seotud Ühendkuningriigi valitsusega.


Kõik õigused kaitstud. UK ETA OFFICE 2025©